Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (22)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (30)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Тєлєтов О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Тєлєтов О. С. 
Загальна концепція та інструменти політичного маркетингу [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, Ю. В. Титаренко, О. Ю. Шевченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 49-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 661.739 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Тєлєтов О. С. 
Cистеми мотивації працівників промислових підприємств різних класифікаційних категорій [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, Ю. О. Олефіренко // Вісник Сумського державного університету. Сер. : Економіка. - 2011. - № 4. - С. 18-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2011_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 415.595 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Тєлєтов О. С. 
Маркетингові підходи до надання туристичних послуг в умовах України [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, М. О. Хижняк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 3. - С. 200-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_3_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 688.85 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Тєлєтов О. С. 
Аналіз тенденцій розвитку ринку дизельного палива [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, В. В. Клименко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 1. - С. 74-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 565.552 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Тєлєтов О. С. 
Особливості та перспективи маркетингу туристичних послуг в Україні [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, Н. Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 21-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 728.799 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Тєлєтов О. С. 
Маркетингові дослідження в системі міських пасажирських перевезень [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, О. А. Васильєва // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 13-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 371.844 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Тєлєтов О. С. 
Удосконалення інфраструктури як напрямок реалізації соціального маркетингу в умовах інноваційного розвитку підприємств і територій [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, О. М. Суміна, Н. Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 3. - С. 39-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.152 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Тєлєтов О. С. 
Перспективи розвитку стратегічного партнерства промислових підприємств [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, М. В. Провозін // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 247-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 328.989 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Тєлєтов О. С. 
Маркетингове забезпечення кластеризації економіки на регіональному рівні [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 176-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 216.666 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Тєлєтов О. С. 
Рекламна діяльність вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, М. В. Провозін // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 53-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 350.585 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Тєлєтова С. Г. 
Педагогічний маркетинг у діяльності навчальних закладів [Електронний ресурс] / С. Г. Тєлєтова, О. С. Тєлєтов // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 117-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(2)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.834 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Тєлєтов О. С. 
Інноватика та розвиток людства: історія та сучасність [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 13-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 375.978 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Тєлєтов О. С. 
Створення технологічного парку як фактор інноваційного розвитку економіки [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, Ю. А. Сірік // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 4. - С. 143-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_4_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 306.312 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Тєлєтов О. С. 
Напрями розвитку українських промислових підприємств в умовах світових інтеграційних процесів [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, М. В. Провозін // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер. : Економічна. - 2014. - № 5. - С. 88-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_ekon_2014_5_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 485.768 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Тєлєтов О. С. 
Дослідження та перспективи туристичного бренда України [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, В. В. Зарубіна, О. Є. Тімашова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 1. - С. 27-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 709.44 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Тєлєтов О. С. 
Упаковка як об'єкт інноваційного маркетингу [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, В. М. Шатова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 2. - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.263 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Тєлєтов О. С. 
Підходи до адаптивного управління конкурентоспроможністю підприємства [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2013. - № 2. - С. 142-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2013_2_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 446.754 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Тєлєтов О. С. 
Особливості реклами на місці продажу в сфері роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, Н. М. Гайтина, Т. В. Кириченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 29-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 641.38 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Тєлєтов О. С. 
Кластеризація як інноваційний шлях промислово-аграрного розвитку регіону [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, Ю. А. Сірік, А. В. Лях // Mechanism of Economic Regulation. - 2012. - № 2. - С. 82-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mre_2012_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 471.555 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Тєлєтов О. С. 
Маркетингова освіта в умовах реального сектора економіки [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2014. - № 11. - С. 435-439. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2014_11_68
Як відомо, загальна ринкова методологія охоплює все більше сфер діяльності людини. Проведено ретроспективний аналіз маркетингових наукових шкіл, які створені і успішно функціонують в Україні. Показано, що на сьогодні вищі навчальні заклади України здебільшого готують фахівців з маркетингу без профілізації, за принципом "всі для всіх". Внаслідок порушення експортно-імпортного балансу країни дисципліни з маркетингових досліджень й промислового маркетингу у вищих навчальних закладах мають посилитися науково-практичними знаннями з галузей, що складають основу експорту. Саме промисловість, що досить рівномірно розташована територією України, може оживити науково-виробничий потенціал та генерувати необхідність створення нових робочих місць. Таким чином можна певною мірою зменшити міграцію з регіонів до столиці. Від рівня розвитку промисловості, в решті решт, залежать як доходи державного бюджету, так і добробут населення. Обгрунтовано, що в цілому вітчизняна економіка вимагає реіндустріалізації, яка надає поштовх науково-дослідного та освітнього потенціалу в сфері маркетингу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 595.196 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського